Nog even wachten... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Carla en Lilian - WaarBenJij.nu Nog even wachten... - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Carla en Lilian - WaarBenJij.nu

Nog even wachten...

Door: lilencarinoekraine

Blijf op de hoogte en volg Carla en Lilian

11 Mei 2012 | Nederland, Dordrecht

Lieve mensen,

Gaaf dat jullie hierop kijken. Over een kleine 4 maanden is het al zover: dan vertrekken we naar Oekraïne!
Nu zijn we druk bezig met het afronden van onze studie en het leren van Russisch. Dat gaat voor Lilian wat makkelijker dan voor Carla, hebben we gisteravond ontdekt. Dus we hebben besloten dat Lilian de spindokter van Carla gaat worden.

Umm, even serieus: we hebben er heel veel zin in. Het is allemaal heel spannend, maar we willen deze voorbereidingstijd ook in vertrouwen tegemoet gaat. We hebben een God die te vertrouwen is! Als jullie tijd over hebben in jullie gebedstijd (die bij jullie uiteraard heel druk is ;);)) willen jullie dan voor ons bidden?

Voordat we gaan hopen we nog wat dingen te kunnen regelen, zoals spulletjes voor de baby's en regeldingen, etc.

Als jullie onze reisverslagen willen volgen, kun je je op deze site aanmelden, dan krijg je elke keer als wij iets nieuws plaatsen een berichtje in je mailbox. Dat scheelt elke dag wanhopig kijken of wij iets nieuws hebben geplaatst :)

Liefs, Lilian en Carla

• 11 Mei 2012 - 10:47

Evelien Norbart:

Hee dikkop! Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat sjouwen daar! Ik ga je verhalen iig wel lezen.. Binnenkort moeten we echt echt echt een drankje doen.. Kun je mooi in het Rus vertellen wat je gaat doen daar :P XXLiefs

• 11 Mei 2012 - 10:54

Sanne:

Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 11 Mei 2012 - 12:08

Annelies:

Hoi Lilian,

Leuk, ik ga je volgen!
    Maar eerst nog op kamp ;-).

Groetjes,
    Annelies

• 11 Mei 2012 - 12:27

Hanneke:

Ha Lilian! Ik ga je ook volgen hoor! :) Vind jij het ook zo'n heerlijk idee dat we geen supervisie mee hebben?;) Liefs

• 11 Mei 2012 - 12:52

Suzanne:

Lieve Carlie,
    I'm missing you already!
    x

• 11 Mei 2012 - 15:11

Marijke:

Goh, Carla wat leuk!! Ik wist helemaal niet dat je dit ging doen!! Ik spreek je van het weekend!!

• 11 Mei 2012 - 16:25

Lianne:

Ik wil je wel gaan volgen hoor!!!
    Maar hoe..........

• 11 Mei 2012 - 18:30

Loes:

WHahahahaha Spindokter: Carla heeft een nieuw woord geleerd :P. Ik ga jullie volgen!!!!!

• 11 Juni 2012 - 16:52

Aletta Hekman:

Ha Lilian (en Carla),
    Ik ga jullie jullie avonturen ook volgen via jullie blog! Hoop fantastische berichten te krijgen natuurlijk.
    Voor nu; sterkte met de voorbereidingen!

Bless you! Aletta

• 02 Juli 2012 - 12:40

Mirjam (van Inge Mos:

Als je spullen voor baby's wil zou je eens kunnen vragen bij www.stichtingbabyhope.org officieel verzamelen ze alleen restanten uit kraam pakketten maar er komen regelmatig andere dingen binnen, Veel succes met de voorbereidingen en inge gaat je zeker volgen! (en ik ook:o)
    Groetjes mirjam mostert mama van inge.

• 02 Juli 2012 - 17:34

Titia De Gues:

Wouter en ik gaan je zeker volgen. Fijn dat je studie positief is afgerond. Succes en Gods Zegen bij jullie werk!!
    Groeten Titia de Geus

• 02 Juli 2012 - 18:36

Meike (oudleerling):

wat cool dat jullie dat doen!!!

• 02 Juli 2012 - 18:40

Whoehoe! You go girls!

• 04 September 2012 - 12:42

Joyce:

Heeee Carla!!
    Heel veel plezier daar, geniet ervan!
    Ga je verslagen zeker lezen!
    En hopelijk weer tot snel in t ziekenhuis.
    Kuss Joyce

• 05 September 2012 - 00:19

Sandra:

Heel veel succes!!!
    Ik ga jullie zeker volgen..

Verslag uit: Nederland, Dordrecht

The less is more!

16 Februari 2013

Eerlijk zijn

02 Februari 2013

Lang geleden - veel gebeurd!

02 Januari 2013

Een missie vol emoties
Carla en Lilian

Hallo, leuk dat jullie hier kijken! Per september gaan wij naar Oekraïne toe. Hier gaan we in een ziekenhuis werken waar verwaarloosde baby's. In Oekraïne is de staat verantwoordelijk voor kinderen tot zij 1 jaar oud zijn. In het eerste jaar kunnen of willen de ouders niet bij de kinderen zijn. In het ziekenhuis komen zij heel veel liefde en aandacht te kort. In de periode dat wij hier zitten, gaan we ze lekker knuffelen en veel aandacht geven. We hopen de nadelige gevolgen van verwaarlozing zo te minimaliseren. Bovenal hopen we Gods liefde te laten zien in Oekraïne, dat Hij met Zijn licht door ons heen mag schijnen. We kijken er enorm naar uit. Voor ons vertrek hopen we af en toe wat te plaatsen. En als we daar zijn zullen we uiteraard alle bijzondere gebeurtenissen delen met onze lieve kijkers ;) Liefs, Lilian en Carla

Actief sinds 11 Mei 2012